Lime CRM: MÜŞTERİ VE PERSONEL YÖNETİM YAZILIMI

  • İşinizin bütün yükünü ve stresinin kendi başınıza taşımaktan çok yorulmadınız mı?

    Firma yönetiminizi kolaylaştıracak, üzerinizde bulunan tüm yükleri üzerinizden atarak firmanızda neler olduğunu görüp yönetebileceğiniz bir yazılım.

    Müşterileriniz ve personeliniz arasında gelişen tüm operasyonların kaydedildiği ve web tabanlı olması ile her nerede olursanız olun firmanızı takip edebileceğiniz en önemli asistanınız.

    Her nerede olursanız olun tüm operasyonları izleyebilir, personelinizin çalışmalarıyla alakalı raporları görebilir ve pirimlerini otomatik olarak oluşturabilirsiniz.

    Personel değişiminde hiçbir bilgiyi kaybetmez ve işinizin kaldığı yerden devam etmesini sağlayabilirsiniz.,

    İşinizin çeşitli aşamalarını otomasyon sisteminin yönetmesini sağlayabilir, standart yapılması gereken mailing, sms gibi önemli iletişim kanallarının sizin haberiniz bile olmadan aksaksız bir şekilde yürümesini sağlayabilirsiniz. 

    Kullanımı basite indirgenmiş CRM programı sayesinde siz günlük hayatınıza devam ederken, sistem zorunlu tuttuğu işlem sırası ve takibi sayesinde işlerinizi olağan döngüsünde gerçekleştirecektir. Tek yapmanız gereken programı edinerek kurulumunu firmanızın prosesine göre oluşturmak. Geri kalan her şeyi bırakın siz değil Lime CRM yapsın.

    Güvenlik ve disiplin odaklı yazılımı sayesinde siz arkanıza yaslanın ve her şey olması gerektiği gibi olsun.

    Lime CRM işinize çok değer katacak.

    İster iş seyahatinde olun isterseniz tatilde, web tabanlı CRM yazılımınız sayesinde artık bütün işlerinizde kontrol sizde olacak.

    CRM Nedir ?

    Firmalar için geliştirilmiş; kullanıcı ile hedef müşteriyi sistem üzerinde daha kontrollü ve verimli hale getiren satış, pazarlama ve takip otomasyon programıdır.

    Lime CRM Ana Modülleri Nelerden Oluşur ?

    Anasayfa

    Genel içeriğin yer aldığı kısımdır. Sistemdeki, yapılacak yenilikler ve düzeltmeler bu kısımda görüntülenir.

    Menü Görünümü:

    -          Bildirimler: Sistemde bulunan tüm kullanıcıların gerçekleştirdiği her işlemin anlık bilgilerini barındırır.

    -          Profil: Kullanıcılara ait bilgilerin yer aldığı ve bu bilgilerini güncellenebildiği kısımdır.

    Portföy

    Hedef müşteri ve müşteri takibinin yer aldığı kısımdır. Firmalara ait yapılmış ve yapılacak tüm işlemler bu bölümde sıralanır. Müşteriler ile yapılan işlemlerde gelinen noktalar Portföy menüsündeki ayrılmış detaylı bölümlerle görüntülenerek takip edilir.

    Menü Görünümü:

    -          Yeni Kayıt: Firmaların sistem üzerinde bulunması gerekli olan tüm bilgilerinin kaydedileceği ekran.

    -          Hedef Portföy: Daha önce kaydedilmiş ve kullanıcının cariye dönüştürmek için çaba harcaması gereken portföyüdür.

    -          Bilgilendirilmiş Portföy: Sadece bilgilendirme maili atılmış olan portföydür. 

    -          Görüşülmüş Portföy: Görüşme formu doldurulmuş olan portföydür.

    -          Teklif Gönderilmiş Portföy: Teklif gönderilen ve dönüşü beklenen portföy kaydı.

    -          Onaylanmış Teklif: Teklifi onaylanarak sözleme yapılan portföy kaydı.

    -          Arşiv: Yapılan teklifleri kabul etmeyen, daha sonra işlem yapılabilecek portföy, otomatik olarak arşive aktarılır.

    -          Portföy Arama: Kayıtlı olan portföyü ararken kullanılan arama motoru.

    -          Havuz: Potansiyel olarak satış yapılabilecek firmaların kayıtları havuzda bekletilir. Kullanıcılar bu havuzdan firmaları alarak portföy işlemlerini başlatırlar.

    -          Cari Portföy: Sözleşmesi imzalanan ve cari kaydı açılan firmanın kaydı, cari portföyde otomatik olarak görüntülenir.

    Ajanda

    Kullanıcıların geçmişte yaptığı ve gelecekte yapması gerekli olan işlemlerin takip edilerek müdahale edilebildiği bölümdür. İşlemler hataya mahal vermeden kolaylıkla takip edilir ve gerçekleştirilebilir.

    Menü Görünümü:

    -          Geçmiş İşlemler: Geçmişte yapılan toplam işlem sayısı görüntülenir. Karşınıza çıkan personel listesinde hangi personelinizin geçmişte hangi işlemleri yaptığını görebilirsiniz.

    -          Gelecek İşlemler: Sisteme girilmiş ve yapılması gereken toplam işlem sayısı görüntülenir. Karşınıza çıkan personel listesinde hangi personelinizin gelecek süreçte hangi işlemleri yapması gerektiğini görebilirsiniz.

    -          Randevular: Geçmişte gerçekleşmiş ve gelecekte gerçekleştirilmesi muhtemel sisteme kaydedilmiş tüm randevular bu bölümden görüntülenmektedir.

    Mesaj

    Kullanıcılar ve yöneticiler sistem üzerinden mesaj ile iletişim sağlayabilir. Personel bilgilendirmeleri sistem üzerinden yapılabilir, hiçbir personel bilgi eksikliği mazereti oluşturmadan çalışmasına devam edebilir. Yönetici veya kullanıcılar ihtiyaç halinde birden fazla kişi ekleyerek grup oturumu oluşturabilir ve iletmek istedikleri mesajları tüm grup olarak konferans diyaloğu olarak gerçekleştirebilirler.

    Menü Görünümü:

    -          Yeni Mesaj Gönder: Mesaj oluşturma bölümü. İstek halinde birden fazla kişi aynı mesaj grubuna eklenebilir.

    -          Gelen Kutusu: Tarafınıza iletilen tüm mesajların görüntülendiği bölüm.

    -          Gönderilmiş Mesajlar: Tarafınızdan iletilen tüm mesajların görüntülendiği bölüm.

    Raporlar

    Yapılan tüm operasyon işlemleri hakkında çeşitli grafik destekleriyle raporlamalar yapılabilmektedir. Yapılması gereken tek şey, ne gibi raporların oluşturulması gerektiğinin sistem yöneticisi tarafından karar verilerek aktif edilmesidir.

    Yönetim 

    Sistemde sadece yöneticiler için kullanıma açık olan ve CRM programınızın kendi şirketinize özelleşmesi adına modüllerin eklenebildiği, sistemin yönetim bölümüdür. Sistemde bulunan menüler dahil tüm düzenlemeler, eklemeler ve talimatlar bu sekmeden revize edilebilir.

    Menü Görünümü:

    -          Modül Ekle: Dilediğiniz modülü bu bölümden sisteminize ekleyebilirsiniz.

    -          Modül İlişki: Eklemiş olduğunuz modülün, nerede ne gibi işlevler sağlayacağının bağlantılarını oluşturabilirsiniz.

    -          Modül Düzenle: Daha önce oluşturulan modüllerin işlevlerini değiştirebilirsiniz.

    -          Modül Sil: Gerekli görmediğiniz modülleri silebilirsiniz.

    -          Personel Sınıfları: Personel sınıfları oluşturabilir, personelinize çeşitli yetkiler verebilir ve yetkilerini kısıtlayabilirsiniz.

    -          Yetkiler Butonu: Verilecek yetkilerin kapsamını düzenleyebilirsiniz.

    -          Bildirim Tipleri: Sistemin işleyişi esnasında personelinizce görüntülenecek bildirimleri düzenleyebilir, personelinizin yaptığı veya yapmadığı işlemler hakkında süre limitleri oluşturarak size bildirim gelmesini sağlayabilirsiniz.

    -          Takip Aşamaları: Sistem prosesinde gerçekleştirilmesi gerekli olan aşamaları ekleyip kaldırabilirsiniz.

    Personel

    Sistemde yer alacak olan kullanıcıların oluşturularak düzenlendiği bölümdür.

    Menü Görünümü:

    -          Personel Ekle/ Düzenle/ Sil: Sisteme personel ekleme, düzenleme ve silme işlemi sağlanır.

    -          Personel Bölge: Personelinizin çalışacağı bölge, il veya ilçe ayrımı söz konusu ise, sistem üzerinde kaydedebilir ve ekipler oluşturabilirsiniz.

    -          Personel Sektör: Yetkilendirilecek personelin görev alacağı sektör sınıflandırması yapılabilir. Bu sınıflandırmalar sonucunda, firmanızın çalışma sistemi tamamen yazılım üzerinden kontrol edilebilir hale gelmiş olacaktır.

    Ayarlar

    Firmanızın hitap ettiği alana yönelik hizmetlerin düzenlendiği kısımdır. Personelinizin müşteriler ile yaptığı görüşmelerde doldurulması gerekli olan bilgiler, müşterilerinize gönderilmesi gereken form, sözleşme, bilgilendirme raporları gibi donelerin oluşturularak sisteme kaydedildiği giriş bölümüdür. Veriler, temalar ve hizmet kalemleri bu kısımda oluşturulur.

    Menü Görünümü:

    -          Görüşme Formu Soruları: Müşteriniz ile iletişime geçecek personelinizin edinmesi gereken standart bilgilerin hangi sorularla oluşturulacağının hazırlandığı bölüm.

    -          Görüşme Formları: Yapılan görüşmeler sonucunda izlenecek yolda gerekli olan standart evrak şablonlarının oluşturulduğu bölüm.

    -          Hizmet Kalemleri: Verilen hizmetlerin ve fiyatlarının oluşturulduğu bölüm.

    -          Mail Şablonları: İletişim esnasında gönderilen maillerin standart olması için önceden tasarlanarak arşivlenmesi. Gerekli durumlarda bu mail şablonları içinden seçilerek gönderilmesi sağlanır.

    -          Teklif Şablonları: Yapılan görüşmeler sonunda teklif aşamasına gelinmesi ardından gönderilecek teklifin şablonlarının oluşturulduğu bölüm.

    -          Sözleşme Onay Formları: Gönderilen teklifin onaylanması ardından oluşturulması gereken sözleşmelerin bulunduğu bölümdür.

    -          Mail Hesapları: Sistem üzerinden kurumsal mailler ile mail gönderimi yapılabilmektedir. Sisteme eklenen kullanıcılar, firmaya ait kurumsal mailler üzerinden gönderim yapabilir, kendi şahsi maillerini kullanmamaları sağlanır.

    -          Görüşme Türleri: Müşteriler ile yapılan görüşmelerin hangi şartlarda yapıldığı, istatistik açısından da kaydedilmelidir.

    -          Nereden Buldunuz: Müşteriler ile ne şekilde iletişim başlatıldığının çeşitlerinin oluşturulabildiği bölüm.

    -          Takip Aşamaları: Personelinizin yapmış olduğu her türlü işlem sizin kontrolünüzden geçebilir. Örnek olarak müşterinize bir personeliniz teklif gönderdiği zaman, bu teklif öncelikle size gelir ve sizin kontrolünüz ardından onay verirseniz teklif müşteriye iletilebilir. Eğer teklifi uygun görmez iseniz, teklifi personelinize geri gönderir ve dikkat edilmesi gerekli olan hususları uyarı niteliğinde not edebilirsiniz.

    Pazarlama

    Sahadaki personel için oluşturulan, basite indirgenmiş veri giriş ekranıdır. Amaç veri girişindeki detayları daha aza indirgeyerek sahadaki ekibin zamandan tasarrufunu, muhasebesini ve takibini sağlamaktır. Bu bölüme işlenen müşteriler, zaman içerisinde elenerek portföy menüsüne kaydırılarak detaylı işlemlerine devam edilir.

    Menü Görünümü:

    -          Pazarlama: Ayarlar bölümünden düzenlenebilen bazı soruların bulunduğu ve firma kayıt ekranının bulunduğu bölüm.

    -          Firmalar: Pazarlama personeli tarafından eklenen firmaların toplu bulunduğu bölüm.

    -          Muhasebe Firmalar: Pazarlama personelinin oluşturduğu ve cariye dönüşen firmaların görüntülendiği ekran.

    -          Saha Personeli: Oluşturulan saha personellerinin görüntülendiği bölüm.

    -          Harcamalar: Saha personelinin, operasyon sırasında yaptığı harcamaları kaydettiği, maliyetlerinin kaydedildiği ve yöneticileri tarafından kontrol edilecek bölüm. 

    CRM'in Sağladığı Avantajlar

    -          Basit ve kolay kullanım,

    -          Zamandan tasarruf,

    -          Personel verimlilik analizi,

    -          Bilgi ve firma kaybı yaşanmaması,

    -          Verilerin tek bir havuzdan yönetilmesi,

    -          Yönetici, kullanıcı ve firma takibi döngüsü,

    -          Marka bilinirliğini,

    -          Kitlelere doğrudan ve etkili ulaşım,

    -          Veri havuzu,

    -          Pazarlama kolaylığı,

    -          Hatasız ve yazılı iletişim,

    -          Web tabanlı sistem sayesinde her nerede olursanız olun firmanızı takip ederek işlemlere müdahale edebilme.


    Lime CRM Yazılımı Demo Gösterimi İçin İletişime Geçiniz.

Sizde firmanızın değerini arttırmamız için bize bir şans verin!

Firmanız için tüm reklam çalışmaları, müşterilerinizi yönetmeniz için CRM

Bizimle İletişime Geçin!